W ogóle jaka jest żywotność tego motocykla? Ja mam 186cm wzrostu i boje się, że będzie motocykl trochę mały :) Jakie Wasze wrażenia? Co polecacie? Do tej pory same sporty :)
Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2008 Pomógł: 14 razy Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 956 Skąd: Choszczno/Szczecin
Poziom: 27
HP: 89/1795
5%
MP: 857/857
100%
EXP: 39/83
46%
Wysłany: 2018-04-10, 08:56
Wygląda ładnie, niemal jak z fabryki, brak nawet otarć od butów w okolicy podnóżków. Pytanie więc, czy tak zadbany i jeżdżony tylko po asfaltach, czy tak przygotowany. Z nieścisłości to na aukcji są inne gmole (wg mnie lepsze) niż na fotkach z googla. No i lewa owiewka.
Co do przebiegów, to w terenie katowana 800 spokojnie przejedzie 100Kkm, po asfalcie jeszcze dłużej... Pytanie na ile km. wiążesz swoją przyszłość z tym wynalazkiem .
Z rzeczy na które warto zwrócić uwagę przy zakupie to rozrząd. Praktyka pokazuje, że w okolicach 70Kkm warto wymienić. Musisz posłuchać odpalenia na zimnym silniku. Jak przez pierwsze 2 sek silnik będzie dziwnie hałasował, to jest to rozrząd. Nie znaczy to, że zaraz padnie, bo sam tak jeździłem chyba ze 20Kkm, ale jest okazja do potargowania . Jeżeli zaś będzie to dość długie i mocne dźwięczenie rozrząd będzie szybciej do zrobienia. Sam łańcuch to ok 350pln, ślizgi i napinacz drugie tyle + robocizna i olej. Sama przekładka wg serwisówki to niby całkowite rozebranie silnika, ale ogarnięty mechanik wystarczy że otworzy jedynie pokrywę głowy.
Popatrz też dobrze na obręcze kół. Niestety fabryczne (a tak to wygląda) nie mają najlepszych opini. A przekładka na Excele jest niestety dość kosztowna.
Potrafi też siadać pompa paliwa , ale nie pada momentalnie, tylko można się z nią jeszcze kawał drogi turlać. Ponadto pompa pasuje od Opla Astry 2, albo passeratiego B4 za 140pln od Boscha.
Zdarzają się też upalenia alternatora. Przewinięcie ok 350pln. Niestety ani pompy, ani alternatora nie da się zdiagnozować.
Co do samego F800GS jest to fajna maszynka, ale pod warunkiem, że masz zamiar wjeżdżać do lasu. Po asfaltach on jeździ, ale nie jest demonem prędkości. Duże skoki zawieszeń sprawiają, że trochę buja, ale w terenie jak nie masz zawieszenia nie wjeźdzaj. Kanapa jest wąska, więc na dłuższe trasy średnio komfortowa, za to nie przeszkadza w jeździe na stojąco (w terenie). Ja mam 182cm i moto nie jest dla mnie złe, choć do jazdy na stojaka podnosiłem kierownicę...
jak dla mnie 9 letni motor wycieczki na Ukrainę i Słowację 60k przebiegu wyglądający jak nowy... budzi podejrzenia
Osobiście polecam kupowanie używanych z salonu bmw ale to nie w tym budżecie niestety
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum