BMW F800GS - FORUM  Strona Główna BMW F800GS - FORUM
Forum użytkowników motocykli BMW F800GS

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Prośba o ocenę F800GS
Autor Wiadomość
Damass 

Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2013
Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 3
Skąd: SJZ
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2018-09-14, 01:09   Prośba o ocenę F800GS

Witam,
Czy ktoś z forumowiczów zna ten egzemplarz F800GS może właściciel jest użytkownikiem tego forum ?
Jestem zainteresowany kupnem ale nie wiem czy to dobra cena za ten rocznik z takim wyposażeniem.
Za wszystkie rady tu lub na PW z góry dziękuję

Pozdrawiam
Damian
 
     
skvrsk

Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2009
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 5
Skąd: skądś
Poziom: 1
HP: 1/18
 7%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2019-05-14, 06:13   

Nie będę zakładał nowego wątku, ten wygląda na opuszczony, więc go sobie zajmę :D

Szukam (bardzo wstępnie) sztuki do max. 24tys.zł
W ogłoszeniach jest kilka, na które patrzę:
https://www.olx.pl/oferta...fabd3f;promoted
https://www.olx.pl/oferta...html#bfd1fabd3f
https://www.olx.pl/oferta...html#bfd1fabd3f
https://www.otomoto.pl/of...-ID6BSoRq.html?

Jest jeszcze pare, ale te wpadły mi w oko od razu, szczególnie pierwszy mocno doposażony i ogarnięty.
Znane są wam te egzemplarze? Czy powinienem od razu któregoś skreślić?

Pozdrawiam,
Łukasz
  
 
     
Piotreo 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2014
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 4
Skąd: Varsovie
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2019-05-14, 13:25   

Na wielką dyskusję bym nie liczył tutaj... Z tego co widzę to niestety senne Forum :(

Z motocykli, które przesłałeś odrzuciłbym import (ja kupowałem niedawno dla siebie 800 i tak zrobiłem).

Dobrze prezentują się 1 i 4 motki - chociaż w tym pierwszym to dużo "wody" mało konkretów (np. odnośnie przebiegu). 4 wygląda ok. Weź VINy i sprawdź w bazie.

powodzenia w zakupach :)
 
     
skvrsk

Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2009
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 5
Skąd: skądś
Poziom: 1
HP: 1/18
 7%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2019-05-16, 07:44   

Ten pierwszy ma 55kkm najechane.
Drugi krajowy ma nieco mniejszy przebieg 35kkm i w/w usterki dopiero przed sobą.

Tak wstępnie bez oględzin kusi mnie ten pierwszy z uwagi na liczbę dodatków, nieduży jeszcze przebieg, ogarnięte jasno i transparentnie bolączki modelu.
  
 
     
zmorad 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 1410
Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 11
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 1/8
 12%
Wysłany: 2019-05-17, 14:24   

W sumie to żaden nie wygląda na jakąś minę (oczywiście pobieżnie patrząc na ogłoszenia).

Kozienice - wygląda spoko, i ma pełno dodatków, mnie zachęciłyby mnie tylko gmole i kufry, z kolei odnośnie modułu RapidBike Easy, i filtrów K&N podchodzę z lekką rezerwą (nie twierdzę, że to źle, odnośnie modułu nie mam doświadczeń, ani zdania, natomiast K&N w innym motocyklu sprawiał kłopoty), tak czy siak nic strasznego w razie czego łatwo można wywalić.
Ma bardziej terenowe opony (co kto lubi). Dobrze wygląda to, że poogarniał trochę temtów.

Włocławek - młodszy, ale nie krajowy, zostają jeszcze tłumaczenia, jeśli nie zależy Ci na bajerach to mój faworyt (ale jednak podszedłbym z uwagą do oględzin, bo mamy tu handlarza), dopytaj o napęd

Półtusk - wygląda na uczciwą ofertę, znowu ciut bardziej terenowe opony,

Tenczynek - dość sporo gratów, najstarszy, ale z najniższym przebiegiem, dopytałbym jak wygląda sprawa z regulacją zaworów, i napędem. Chyba zgubił osłonę pod silnik, pali się też kontrolka od serwisu, trochę psuje to ogólny obraz, ilu oglądających tyle opinii

Zwracam uwagę na opony, bo sprzęty mogły (ale nie musiały), być bardziej męczone w terenie.
Z dodatków to zdecyduj co jest dla Ciebie niezbędne a co i tak byś dorzucił. Dla jednego wszystko jest niezbędne, dla mnie nie koniecznie.
Osobiście pomyślałbym nad Włocławkiem, ale dla mnie więcej niż osłonki na osłonki znaczy rocznik. Kozienice wyglądają dobrze, ale ze spersonalizowanymi sprzętami jest tak, że są spersonalizowane (czyli przygotowane pod konkretnego jeźdźca).

PS. Zacząłem pisać posta wczoraj, ale nie skończyłem, teraz jak kończę to widzę, że jeden z nich jest nieaktualny.
Powodzenia w zakupach
 
     
skvrsk

Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2009
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 5
Skąd: skądś
Poziom: 1
HP: 1/18
 7%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2019-05-18, 17:17   

Nie ukrywam, że młodszy rocznik kusi. Tym bardziej, że mój faworyt chyba już poszedł. Ale generalnie ta "wypasiona" sztuka stała 2,5tys.zł więcej, a za to już można pare gratów kupić.
Jak najbardziej celuję w młodsze roczniki, ale jeśli dobrze kojarzę to znaczące zmiany w modelu nastąpiły dopiero na przełomie 2012/13?!?!
Idealnie byłoby, jakby miał ogarnięte kosztowne dodatki typu dobre gmole, obręcze, stelaż pod kufry(może być bez skrzyń i tak jeżdżę "na lekko" z dużym rollbagiem i ew. sakwami), ciekawszy wydech. Reszta to pierdoły, które sam ogarnę wg mojego widzimisię.

ps. ten import 2011 z Włocławka jak najbardziej mi podchodzi, zostaje tylko kwestia oględzin, a tu potrzebowałbym eksperta od marki/modelu, chyba że jest już znany i sprawdzony?!?!
A najważniejsza kwestia to mój klocek zwany Caponordem, który póki co jeszcze zajmuje miejsce w garażu... ale to już tylko kwestia czasu:D
  
 
     
zmorad 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 1410
Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 11
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 1/8
 12%
Wysłany: Wczoraj 13:31   

Na twoim miejscu na spokojnie bym sprzedał Aprilike, a wtedy szukał następnego sprzętu, bo tak będziesz niepotrzebnie robił sobie ciśnienie żeby szybciej sprzedać.

Z Włocławkiem też ostrożnie z papierami (jak z każdym prowadzonym). Jak coś nie będzie się gdzieś zgadzało to się możesz potem bujać po urzędach.

Z ekspertem to próbowałem coś wygooglać na miejscu... no nie widzę, żeby był tam jakiś autoryzowany.

Do Włocławka się wybieram w najbliższym czasie (ale wątpię, że znajdę czas na oględziny), potem za jakieś dwa tygodnie (może wtedy, ale i tak nic nie mogę obiecać). Zresztą za eksperta się nie uważam.
 
     
skvrsk

Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2009
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 5
Skąd: skądś
Poziom: 1
HP: 1/18
 7%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: Wczoraj 19:27   

Na razie szukam la luzie, żadnej spiny. Aprilka wisi w ogłoszeniach, ale już niedługo. Kwestia dni.
Największym problemem nie jest jednak znalezienie tego jedynego GSa, tylko decyzja czy to wogóle będzie GS :D
W grę wchodzi pare sprzętów i żaden nie jest zdecydownym faworytem: 990ADV, F800GS, XT660Z, stara AfricaTwin. Generalne założenie bylo takie, że nie chcę kolejnego szosowego kloca, jak Caponord tylko turystyczne enduro bardziej zorientowane na teren. I tu wybijają się dwa sprzęty: KTM i BMW. Zapobiegawczo, zawczasu zacząłem truć d..ę ludziom na forach w poszukiwaniu tego jedynego, ale w dalszym ciągu nie jestem zdecydowany.
 
     
miotacztruskawe 
vagabundus


Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2008
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 1005
Skąd: Choszczno/Szczecin
Poziom: 28
HP: 78/1963
 4%
MP: 937/937
 100%
EXP: 5/87
 5%
Wysłany: Wczoraj 20:06   

Nooo panie... Zadając pytanie BMW czy KTM zaczynasz święty obrzęd nawalanki :lol: . To jak byś chciał pogodzić Tutsi i Hutu :lol: .

Generalnie w terenie 990 jest o niebo lepsze, ma duże lepsze zawieszenie, silnik z konkretnym kopnięciem. Na szosie też daje więcej frajdy. Wszystko jest w myśl zasady Ready To race. 800 przy nim to leniwy osiołek. Ale ten osiołek w dłuższej trasie nie wymęczy cię tak jak KaT. Na jeden dzień zabawy wybrałbym Kata, ale na dłuższą wyprawę 800. Do tego BuMa nie wymaga tak pieczołowitego i dokładnego serwisu. Wymiana oliwy to w BeeMce chwila moment, a w Kacie rozebranie połowy motka (i to nie frazes, dokładnie tak jest). W Kacie musisz uważać jak przykręcasz śruby i używać kleju, gdzie jest on wymagany, bo silnik generuje takie wibracje, że wszystko się samo odkręca.
No ale wybór należy do ciebie ;-)
_________________
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, jest Rzepak F800gs 08'
Wilcy
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 2,48 sekund. Zapytań do SQL: 10