BMW F800GS - FORUM  Strona Główna BMW F800GS - FORUM
Forum użytkowników motocykli BMW F800GS

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Rudy czasem gaśnie na jałowym czasem nie...
Autor Wiadomość
Magneto

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2011
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 11
Skąd: Wawcia
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 1/8
 12%
Wysłany: 2018-05-22, 22:38   Rudy czasem gaśnie na jałowym czasem nie...

Hejka,
Moti 2012 z przebiegiem 63 k. Mam go od początku. Od jakiś paru ( 3-4) tysi potrafi zgasnąć na wolnych obrotach, poztym czesto ( na jałowym) wskazówka lata jak wahadło między 1000-2000. Jak zgaśnie po odpaleniu trzeba go wkręcić na czerwone pole z obrotami i problem ustępuje-na jakiś czas. Tj obroty się stabilizują i nie gaśnie. Dodatkowo jak ma tendencje do gaśnięcia to go dławi podczas jechania wtedy sprzęgło 8tysi i z powrotem jest git. Dzisiaj niestety już nie było bo dławił się praktycznie bez przerwy podjechałem do warsztatu i stwierdzili żeby tym nie jeździć bez zajrzenia bo jak się rozsypie to będzie słabo... a jutro.... miałem jechać na 4 dni w Bieszczady:(
Zostawiłem go u mechaniora maja zajrzeć ale w jakiś w sukces nie wierzę.
Jakieś sugestie?? Może ktoś coś się spotkał z podobnym objawem?
Zawory regulowane 2000 tys temu, oleum wymieniony no padaka poprostu


A no i dodatkowo chłopaki stwierdzili że silnik chodzi paskudnie coś mu dzwoni i takie tam. Ja tego nie słyszę na co dzień ale jak mi powiedzieli to faktycha... paskudnie brzmi jakoś... cykl gubi czasami, a przy 4 k obrotów coś w nim brzęczy...
 
     
Galar 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2010
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 3/16
 18%
Wysłany: 2018-05-23, 06:39   

Może być to związne z łapaniem lewego powietrza np. poprzez pękniętą rurkę podciśnienia.
Dalej to podpięcie pod kompa i wnioskowanie z wyczytanych błędów.
_________________
Marzenia się spełniają. Trzeba je tylko mieć.
 
     
miotacztruskawe 
vagabundus


Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2008
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 970
Skąd: Choszczno/Szczecin
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 53/83
 63%
Wysłany: 2018-05-23, 12:41   

Przy tym przebiegu dzwonienie i rzężenie może oznaczać łańcuch rozrządu.

Na początku jak przeczytałem o gaśnięciu, to pomyślałem o czujniku stopki bocznej. Ale tam moto gaśnie zero-jedynkowo... Czyli po prostu gaśnie, a nie dławi się. Popatrz po czujnikach na wale korbowym i wałku rozrządu. Do tego temat świec i fajkocewek. U mnie podobnie było jak miałem w fajkocewce wodę i czasem gubił iskrę na jednym garnku. Suszarka pomogła wyeliminować problem. Przy okazji możesz wtedy jeszcze zajrzeć we wtryski, czy nie są brudne.
Ostatnia rzecz, która jeszcze mi się po głowie kołacze to pompa paliwa, ale ona raczej też gasi silnik zero-jedynkowo.
_________________
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, jest Rzepak F800gs 08'
Wilcy
 
     
Magneto

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2011
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 11
Skąd: Wawcia
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 1/8
 12%
Wysłany: 2018-05-23, 12:54   

Dzieki. Zaraz poogarniam. Wydaje mi się że wilgoć raczej nie. Moto przestało w suchym garażu całą zime to by pewnie obeschło. Świece wymieniałem ze 2000 temu. nic nie pomogło. Dziwne jest to że po wkreceniu na obroty problem na chwile ustaje. Może filtr paliwa jest zasyfiony? Muszę ta pompe wydłubać i zobaczyć.
Pogadam tez z serwisem ztwierdzili że komp wyświetlił im liste będów które wykasowali ale komentarza do tej listy nie było...
 
     
miotacztruskawe 
vagabundus


Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2008
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 970
Skąd: Choszczno/Szczecin
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 53/83
 63%
Wysłany: 2018-05-23, 14:51   

A sama instalacja elektryczna jest też ok :?:
Nie masz gdzieś poprzecieranych jakichś przewodów :?:
Fajkocewki są ok :?:
_________________
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, jest Rzepak F800gs 08'
Wilcy
 
     
Magneto

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2011
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 11
Skąd: Wawcia
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 1/8
 12%
Wysłany: 2018-05-24, 00:44   

Nie no kabelki są ok. Serwis twierdz że t0 kwestia rozrządu do wymiany. Nie wydaje mi się że by problem w gaśnięciu był słodowane wyciągnięciem łańcucha. No nic wymienię i zobaczymy. dam znać:) Póki co nic innego ne wymyślę. Szkoda tylko wyjazdu w biesczady
 
     
smok 


Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 258
Skąd: Gliwice
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 1/35
 2%
Wysłany: 2018-06-01, 19:41   

Właśnie mam podobny problem, wczoraj zrobił się na jakiś czas singlem 😂 na wyższych obrotach wskakiwał na dwa baniaki, na wolnych gasł. Przeszło mu po przejechaniu trasy ~ 500km. Obstawiał bym paliwo albo fajko-cewke
_________________
Na wschód! Tam musi być jakaś cywilizacja...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13