BMW F800GS - FORUM  Strona Główna BMW F800GS - FORUM
Forum użytkowników motocykli BMW F800GS

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Szlif i gleba
Autor Wiadomość
Lenek888 
Lenek888

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2009
Dołączył: 03 Lip 2016
Posty: 19
Skąd: Środa Wlkp
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2018-07-16, 18:22   Szlif i gleba

Opisuję z bólem swoją ostatnią eskapadę, 50% po czarnym i tyle samo piachy i szutry, abyście na podstawie mojego doświadczenia wyciągnęli własne wnioski. Ja już wyciągnąłem niestety już po ptakach. Otusz, śmigałem sobie po czarnym i zachciało mi się w las i przy wjeździe do lasu wyłączyłem ABS. polatałem trochę po wertepach i ponownie wjechałem na asfalt, dzida.... ABS-u nie włączyłem ponownie bo musiałbym zgasić maszynę a szkoda czasu bo i tak za chwile znowu w teren. Rozpędziłem się troszeczkę :mrgreen: i zacząłem hamować przed kolejnym zjazdem w las. I tu się zadziało, przód mi się zblokował bo gdzieś trochę piasku trafił no i GLEBA :oops:
Motek na bok poszlifował dalej a ja kulululu. Wszystko było by OK bo ubrany byłem w całości ale poszczególne części zbroi miały właśnie zdać najważniejszy egzamin. Kask HJC IS-MAX2 szczękowy dał radę, kurtka i spodnie BUSSE wszystko jak trzeba, rękawice jakieś letnie nie markowe o dziwo spisały się super lecz niestety buty firmy RST ADVENTURE II za 700 egzamin oblały. Swoją drogą "made in pakistan" więc czego się spodziewać. Efekt to złamanie dwukostkowe goleni, operacja, 7 śrub w nodze i 4 miechy leżakowania :-? Generalnie do dupy bo cały sezon przeleci. Moto w sumie nie ucierpiało poza kilkoma rysami tłumika , złamanym kierunkiem i handbarem. Robotę zrobiły gmole HEED Bunkier które teraz z czystym sumieniem mogę polecić. Kosztowały 500 czy 600 a nawet się nie wygięły. moto szlifowało ze 100 m a gmole tylko przytarte. silnik nie ruszony.
Tylko jedno mnie nurtuje dla czego nie można włączyć ABS-u w trakcie jazdy w modelu 2008-2009 tylko muszę wyłączyć zapłon. Wszystkie tak mają ??? Te nowe też, bo jak tak to bez sensu i zmieniam markę :)) :mrgreen: . W załączniku rtg mojej nóżki :-(
Pozdrawiam wszystkich i LWG

RTG - Kopia.jpg
Oj bolało pioruńsko.
Plik ściągnięto 858 raz(y) 68,15 KB

 
     
skilos 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2015
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 119
Skąd: K-K
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 19/20
 95%
Wysłany: 2018-07-16, 18:52   

Przykra sprawa , kuruj sie i wracaj do jeżdżących .Moje moto jest z 15 r i tez muszę stanąć żeby przełączyć, bez wyłączania motka ... w sumie w czasie jazdy nie próbowałem .
 
     
Ślimak

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2018-07-16, 20:57   

By włączyć ABS trzeba się zatrzymać i przytrzymać przez chwilę przycisk ABS, nie trzeba gasić silnika.
Zrówka życzę.
 
     
Lenek888 
Lenek888

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2009
Dołączył: 03 Lip 2016
Posty: 19
Skąd: Środa Wlkp
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2018-07-17, 16:56   

Sam już nie wiem czy muszę wyłączyć zapłon czy tylko się zatrzymać aby włączyć ponownie ABS. Sprawdzę za pół roku hehe :mrgreen:
_________________
jest BMW f800gs
był MZ 251
był WSK 125
był Romet
 
     
Gregor

Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 1634
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 145
Skąd: Trisity
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 3/25
 12%
Wysłany: 2018-07-18, 08:04   

Podczas jazdy wystarczy wcisnąć sprzęgło, przekręcić kluczyk na off, włączyć na on, zakręcić rozrusznikiem, puścić sprzęgło i jechać dalej ;)
_________________
Poznasz głupiego po czynach jego
GregorTravel.com
 
     
BOROWA 
fotograf

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2013
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 400
Skąd: Kraków
Poziom: 18
HP: 14/711
 2%
MP: 339/339
 100%
EXP: 28/45
 62%
Wysłany: 2018-07-18, 10:31   

SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA I NA KONIA!!!

co do ABS to robię tak, że po wjeździe na czarne wysprzęglam silnik (np na 3/4/5 biegu) prawą ręaką wyłaczam zapłon i załaczam (wszystko w czasie jazdy), na przekręconym kluczyku puszczam sprzęgło i motor odpala na "popych" bo przecież się toczy
Wszystko zajmuje może 5-10s
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 15