BMW F800GS - FORUM  Strona Główna BMW F800GS - FORUM
Forum użytkowników motocykli BMW F800GS

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Jaki strój na motocykl kask kurtka spodnie buty
Autor Wiadomość
tomski 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2012
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 73
Skąd: Dolnośląskie
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 8/16
 50%
Wysłany: 2014-08-06, 21:02   

Ponowie pytanie co do ubranka, co wybrać ?
Pomiędzy: modeka Ventura GT i held hakuna matata ?
Bedąc w sklepie zrobiłem przymiarki (ale bez moto) różnica to leprze dopasowanie i toszkę więcej komfortu na + dla hakuny - ale to na sklepie.
Różnica w cenie na kpl. to + 600 zł na hakune.
Pytanie czy naprawde warto dodać do hakuny?
Jak się ma komfort w praktyca na Ventura GT - poza motocyklem chciałbym go stosować na wyprawach quadowych i mam, a tam potrzebna wieksza sfoboda ruchów (więcej akrobacji, zeskoki, obsł wyciągarki)
Jeszcze jedno pytanie, jestem za kolorystyką jasną z czarnymi wstawkami - czy jest problem z doczyszczeiem ubranka ?
Proszę o info
Pozdrawiam
Tomek
 
     
Cabi 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 7/8
 87%
Wysłany: 2014-08-07, 08:31   

Ja mam tego Helda czwarty sezon (wersje z białym i pomarańczowym).

1. bardzo przewiewna, w upale jak jedziesz to nie grzejesz się, do póki nie staniesz ;)
2. membrana bardzo dobrze trzyma i zaliczyłem kilku godzinne ulewy, dojeżdżałem lekko mokry, ale bardziej przez szyję i rękawy mi wpadało niż centralnie
3. jesienią z polarem spokojnie przy 5-7 stopniach daje radę
4. bardzo mocno się brudzi to "białe" i teraz jest szara tak naprawdę ;)
5. wymieniłem protektor pleców na większy i lepszy niż ten w zestawie
6. swoboda ruchów taka, że spokojnie robię wszystko, nic mnie ogranicza
7. fajne tylne kieszenie (trzymam tam ciśnieniomierz i kabelek usb)

to moja pierwsza i jedyna kurtka, więc porównania nie mam ;)
 
     
Tato 
Master of Flamaster


Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2014
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 10/19
 52%
Wysłany: 2014-08-07, 14:12   

Ja mam Venturę i (inspirując się wypowiedzią Cabiego):
1. bardzo przewiewna, w upale jak jedziesz to nie grzejesz się, do póki nie staniesz ;)
2. membrana bardzo dobrze trzyma i zaliczyłem kilku godzinne ulewy, dojeżdżałem lekko mokry, ale bardziej przez szyję i rękawy mi wpadało niż centralnie
:))
3. Kupiłem na wiosnę, więc w dużym zimnie nie jeździłem ale +10 bez oplarów i podpinek spoko.
4. Jest popielata więc oczywiście brud na jasnych częsciach widać. Na razie spieram to ręcznie na szybko, bo ślady błota czy trawy mnie nie bolą szczególnie, dla adv ridera to jak bitewne szramy :)
5. Protektorów nie wymieniałem bo sa dobre i wygodne,
6.swoboda ruchów taka, że spokojnie robię wszystko, nic mnie ogranicza, (IMHO potrzebna na motku w terenie nie mniej niż na quadzie a nawet z doświadczenie powiem bardziej)
7. fajne kieszenie wodoodporne, 4 w kurtce i 4 w spodniach w tym zajebiste kieszenie carco

Jedna nogawka lekko się naddarła na samym spodzie po którejś glebie terenowej.

Ogólnie, w tej cenie uważam za bardzo dobry wybór. Nie bez znaczenia był dla mnie kolor, jasny a więc chłodniej w środku latem.
 
     
tomski 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2012
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 73
Skąd: Dolnośląskie
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 8/16
 50%
Wysłany: 2014-08-07, 20:34   

Dzięki Panowie za wypowiedz, czas na zakup ubranka.
Obecnie stosuje dwa komplety (z quada) scotta - niestety nie nadają się na moto.
Pozdrawiam i do spotkania
Tomek
PS. Jesli jedziecie do Baligrodu to będzie okazja.
 
     
Tato 
Master of Flamaster


Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2014
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 10/19
 52%
Wysłany: 2014-08-08, 11:40   

Ja będę w Baligrodzie, to się zobaczymy. :))
Do wad Ventury dodam (przypomniało mi się dziś rano podczas jazdy w deszczu) brak fartucha przeciwdesczowego w rękawach. W związku z tym, żeby nie naciekło w rękawy trzeba trcohę się przyłożyć przed jazdą i albo używać rękawic z dłuższym mankietem które wyłoży się na kurtkę, albo wykorzystać wewnętrzny rękaw membrany i ładnie ułożyć mankiety pomiędzy warstwy membrany i cordury.
 
     
bird 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2014
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 181
Skąd: Kraków
Poziom: 12
HP: 3/319
 1%
MP: 152/152
 100%
EXP: 14/27
 51%
Wysłany: 2015-05-10, 21:02   

Panowie, szybkie pytanie do użytkowników Sidi Adventure: jak sobie radzicie z jazdą w tych butach? Prawidłowe ustawienie stopy na podnóżkach i zmiana biegów to średnia przyjemność. Podniosłem trochę dźwignie zmiany biegów, niemal zrównałem z poziomem podnóżka, łatwiej wsadzić but pod dźwignie ale tylko trochę, za to muszę uważać żeby nie trzymać nogi na dźwigni.
Jakieś patenty?
 
     
miotacztruskawe 
vagabundus


Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2008
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 995
Skąd: Choszczno/Szczecin
Poziom: 27
HP: 89/1795
 5%
MP: 857/857
 100%
EXP: 78/83
 93%
Wysłany: 2015-05-11, 06:39   

Ja do zmiany biegów w górę wkładam nie całą nogę, a jedynie kant buta... Tyle wystarczy ;-) .
Do tego jednak też jest tu kwestia przyzwyczajenia. Tym bardziej, że inaczej się macha biegałką na stojaka, a inaczej siedząc... Inaczej z gumową nakładką w podnóżku i inaczej bez...
_________________
jednoślady etylinizowane i nie
Simplon Laser SLX
Cadex CFR2 105
DL 650 K4 był, jest Rzepak F800gs 08'
Wilcy
 
     
bird 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2014
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 181
Skąd: Kraków
Poziom: 12
HP: 3/319
 1%
MP: 152/152
 100%
EXP: 14/27
 51%
Wysłany: 2015-05-11, 16:56   

W dalszym ciagu podziwiam. Pozostaje się przyzwyczaić i pokombinować z techniką i akcesoriami;-)
 
     
pat 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2008
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 432
Skąd: Wawka i okolice
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 15/49
 30%
Wysłany: 2015-05-12, 17:15   

Zamontowałem dłuższą dźwignię.
Dźwignia podniesiona o ząbek czy dwa.
Gumowych nakładek i tak nie używam. ;-)
Ale mój bucik dłuuugi jest. :mrgreen:
 
     
bird 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2014
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 181
Skąd: Kraków
Poziom: 12
HP: 3/319
 1%
MP: 152/152
 100%
EXP: 14/27
 51%
Wysłany: 2015-05-12, 18:41   

Też zdjąłem gumy z podnóżków natychmiast po wyjeździe z salonu. Na jeździe próbnej miałem buty Sidi Cobra i byłem kompatybilny z ustrojstwem, gumy nie przeszkadzały bo to sportowe laczki. Nie przyszło mi do łba, że jak założę Sidi Adv przestanę być więc pierwsze co zrobiłem po 20m zdjąłem. Dzisiaj był inny numer z tego powodu. Zatrzymał mnie na skrzyżowaniu gość i stwierdził, że mam problem ze światłem Stopu. Pulsuje. Kapnąłem się szybko, że po zdjęciu gum z podnóżków, podnóżek z prawej strony jest na wysokości dźwigni hamulca w poziomie i bezwiednie czasem kładę nogę na tyle, żeby włączyć czujnik.
zgodnie ze sztuką, żeby miec podparcie na moto but powienien być oparty na podnóżku w taki sposób aby blokować obcasem nogę na podnóżku. W tym moto przy ściągniętych gumach to niewykonalne ( mam raczej standardowy kajak 43) bo natychmiast kładę gicz na hamulcu. O co chodzi...
Parę lat już jeżdzę, takiego braku synchronizacji z moto nie miałem;-)
Uczę się wszystkiego od nowa.
 
     
Tato 
Master of Flamaster


Motocykl: Nie mam BMW F800GS (jeszcze)
Rocznik: 2014
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 10/19
 52%
Wysłany: 2015-05-13, 15:15   

Osobiście mam na stałe przesuniętą dźwignię zmiany biegów do góry do jazdy na stojaka, przyzwyczaiłem się i nie mam żadnych problemów w butach typu enduro.
 
     
Tireks 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2014
Wiek: 45
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 16
Skąd: Olkusz
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 6/8
 75%
Wysłany: 2015-07-08, 18:50   

Koledzy, Proszę o poradę. Stoję przed wyborem kasku: GS - lub Shoei Hornet (nowy model - o ile dobrze zapamiętałem). Z tym, że GS malowany mogę mieć w cenie czarnego gładkiego Shoei. I tutaj dylemat - iść w GS czy jednak Shoei? Obydwa mają pinlocki, szybko odpinany daszek. Nie wiem jak z "głośnością" i wytrzymałością.
Doradzicie mi coś? :-)
 
     
skilos 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2015
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 119
Skąd: K-K
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 19/20
 95%
Wysłany: 2015-07-08, 21:22   

Testowałem wiele kasków ale shoei nie ma konkurencji praktycznie ,cichy ,dobrze wentylowany i bezpieczny .
 
     
Tomek_GA 

Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2015
Wiek: 29
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 319
Skąd: Gdynia
Poziom: 16
HP: 11/556
 2%
MP: 265/265
 100%
EXP: 27/39
 69%
Wysłany: 2016-01-16, 17:05   

Nie będę zakładał nowego tematu ale pozwolę sobie tutaj zapytać odnośnie jasnych kurtek / kompletów tekstylnych. Mianowicie, jak wyglądają one pod kątem dłuższego użytkowania? Wiadomo że jasne ciuchy się bardziej brudza, ale czy idzie to jakoś utrzymać w normalnym stanie aby po jednym sezonie jasne elementy nie wyglądały jak szare. Mówię tutaj o ciuchach głównie użytkowanych w mieście, a nie zamęczanych w terenie bo to wiadomo ;)
 
 
     
Pi 


Motocykl: BMW F800GS
Rocznik: 2009
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 307
Skąd: Bogatynia
Poziom: 16
HP: 5/556
 1%
MP: 265/265
 100%
EXP: 15/39
 38%
Wysłany: 2016-01-16, 19:18   

Tomek_GA napisał/a:
Nie będę zakładał nowego tematu ale pozwolę sobie tutaj zapytać odnośnie jasnych kurtek / kompletów tekstylnych. Mianowicie, jak wyglądają one pod kątem dłuższego użytkowania? Wiadomo że jasne ciuchy się bardziej brudza, ale czy idzie to jakoś utrzymać w normalnym stanie aby po jednym sezonie jasne elementy nie wyglądały jak szare. Mówię tutaj o ciuchach głównie użytkowanych w mieście, a nie zamęczanych w terenie bo to wiadomo ;)


Mam jasną Hein Gericke Tourist 2 , nie wiem czy coś Ci podpowiem bo nie użytkuję jej od dłuższego czasu a jedynie 2 sezony. Brudzi się oczywiście tak samo jak czarne tylko znacznie wcześniej to widać ;-) , tak, znacznie wcześniej bo po czarnej prawie nie widać. Ja myję moto raz w roku to i kurtkę piorę raz w roku żeby było po równo. Po pierwszym sezonie wyglądała na nie do doprania, rękawy i klata dosyć mocno to było widać plus ( ślady smaru z łańcucha ) ale w profesjonalnej pralni potrafią cuda jak się okazuje i oddali mi jak ze sklepu. Tylko że po pierwszym praniu brudzi się już szybciej mimo użycia jakiegoś specjalnego środka zabezpeczającego.

Podsumowując
Czarna - znacznie bardziej praktyczna.
Jasna - moim zdaniem ładniejsza, podczas upału nie przyciąga tak słoneczka i chyba jesteś w niej lepiej widoczny.
Wybieraj

Co do spodni to zdecydowanie polecam czarne, takie kupię następne


pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10